Alla inlägg under april 2009

Av Mela - 28 april 2009 19:32

Skaffade sån här ComHem tvgrej för ett tag sen. Är så pass oteknisk (läs även ointresserad) att jag inte ens vet riktigt vad det är vi har införskaffat. Men nu har vi 63 kanaler. J och Kitty är lyckliga, det finns tonvis av nördprogram och nästan lika mycket barnkanaler! Så nu har det Så funkar det, Time warp, Mythbusters, Skitiga jobb, Scrapheap, Power Puff pinglorna och gud vette allt och allt detta går att se dygnet runt! Allt gott så här långt, nörd får nörd och barn får barn. Det är ju bra... Men vad fick Mela? Har kollat tvguiden ett par gånger och haft Mtv2 på i bakgrunden typ två gånger... score för mig!

Just nu är det Så funkar det... om sågar...

Av Mela - 28 april 2009 12:13

Status fysiskt: På jobbet

Status mentalt: Sova eller dö

Status i verkligenheten: Rast slut om 2 minuter, sen fortsätta att jobba röva av mig.


Av Mela - 27 april 2009 19:43

Skrev om min mensvärk igår. Den är av kolossalformat, MEN jag har fortfarande inte sett skymten av något blod... mycket märkligt...

Av Mela - 27 april 2009 19:14

Gudars skymning... jag är så trött! Sov knappt något alls i natt för att jag hade så ont. Jag som annars bara lägger huvudet på kudden och två sekunder senare är jag gone och fortsätter vara gone hela natten.


Jag har gaaaalet mycket att göra på jobbet, det tär som fan att ha ansvar för en egen "avdelning" helt själv. Ingen hjälp, ingen avlastning... Hinner liksom inte med att göra alla smågrejer runt om. Känns som jag springer runt i ett ekorrhjul och aldrig kommer till dörren!!!


Så min plan nu är att krypa ner i sängen, somna som den lilla griskulting jag är och hoppas på mer krafter i morgon! Vill vara pepp!!!

Av Mela - 26 april 2009 21:01

Ett ord. Menshelvete.

Ont i ryggen, ont i magen, illamående... jag vill vara man! Eller gravid! Eller post klimakteriet!

Av Mela - 26 april 2009 13:21

Som jag tidigare nämnt så är jag inget fan av städning. Men idag har jag

S T Ä D A T! Har legat på knä och skrubbat golvet... stått i badkaret och skrubbat kaklet på väggarna... nu är mina händer torra och jag har lukten av rengöringsmedel fast i näsan och jag är genomsvettig... I feel fresh! Men lite stolt över mig själv är jag... :)

Av Mela - 26 april 2009 11:33

Kryssningen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi planerade att ta det lugnt, dricka några drinkar och bara mysa. Istället blev det en kanonfylla! Vilket var längesen och fan va kul vi hade!

Men det absolut roligaste var att vi hamnade på en speciell kryssning, en speciell kryssning med ett speciellt tema. Singelkryssning med Spraydate! Hur ironiskt är inte det? När vi åkte iväg för att fira vårt förhållande... *s*

Dessvärre kunde vi inte delta i aktiviteterna då eftersom vi inte hade de obligatoriska rosa armbanden, annars hade jag varit lite nyfiken på att prova speeddejting haha.


Idag är det städning som gäller, ska visa lägenheten för en dam ikväll för ett eventuellt byte... behöver såååå mycket någonting större att bo i!!

Av Mela - 24 april 2009 18:19

Jag har aldrig varit en vän av spontanitet, impulser gör mig alltid nervös.

Jag och J drog från jobbet och på skrammelbanan kom vi på den lysande idén att åka på kryssning, NU! Anledningen? Att vi hade sex för första gången för ett år sedan... på en kryssning...


Så nu drar jag! Och jag ser fram emot det! Woohoo...

Ovido - Quiz & Flashcards