Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Nyårsplaner

Av Mela - 31 december 2009 14:49

Inte för att det var planerat så från början heller, men det verkar inte bli speciellt mycket nyårsfirande alls för våran del. Jag är typ dödssjuk, febrig och satans snuvig och J är väl inte mycket bättre han heller...

Känns rätt skumt att inte ha några planer alls på nyår. Ingen fest, ingen middag, inga att träffa, ingen uppiffning. Det är som en helt vanlig ledig dag. Ja, plus lite sjuklighet då!

Borde i alla fall försöka hitta på något gott att äta...

 
 
Ida

Ida

31 december 2009 14:52

synd att ni är sjuk idag :(
Hoppas ni kryar på er snart, å ni kanske ser lite raketer genom fönstret iaf ? :);

http://Idahtt.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mela

31 december 2009 23:41

Åh, tack! Hoppas du har det roligare än vad vi har det!
Tänkte i alla fall prova att sticka ut nosen genom dörren och försöka få se lite fyrverkerier!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mela - 30 januari 2010 00:11

Tack Tina och Eric för den godaste middag jag har ätit på länge! Hoppas kunna bjuda tillbaka på något åtminstone hälften så gott någon dag! Och vilken dag som helst så kan jag byta Chloe mot Blixten ;)   Nu sitter jag och väntar på att liten oc...

Av Mela - 28 januari 2010 18:58

Fastän dagen började jättecrappy med säng- och sovproblem, arg bebis och ledsen mamma så vände allt! Fick några riktigt bra besked, ett städat hem (tack mormor, du är bäst!) och en välbehövd sovstund på eftermiddagen! Fick veta nyss att det är helt...

Av Mela - 26 januari 2010 23:20

Träffade min snälla doktor igår för att diskutera min medicinering. Under graviditeten drog vi ned min dos anti-depressiva till en fjärdedel på grund av de eventuella biverkningar bebisen skulle kunna få. Nu påverkades ju inte Chloe någonting alls av...

Av Mela - 24 januari 2010 22:02

Imorgon har jag och Chloe en spännande dag framför oss. Först lite tråkiga telefonsamtal, jag har seriös telefonskräck så det lär ju bli lajbans. Sen ska vi ut och fara, ända bort till Sundbyberg och min doktor! SEN är vi bjuda på övernattningsparty ...

Av Mela - 18 januari 2010 21:33

Hur ska detta gå?!?! I morgon går J tillbaka till jobbet och jag och Empress Chloe lämnas till att vara en duo, Knatte och Fnatte utan Tjatte, två musketörer, Lucky Luke och Jolly Jumper men ingen Ratata, de tre tenorerna efter Pavarottis död osv osv...

Ovido - Quiz & Flashcards