Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

What to do?

Av Mela - 26 januari 2010 23:20

Träffade min snälla doktor igår för att diskutera min medicinering. Under graviditeten drog vi ned min dos anti-depressiva till en fjärdedel på grund av de eventuella biverkningar bebisen skulle kunna få. Nu påverkades ju inte Chloe någonting alls av medicinen precis som läkarna trodde, vilket är jättebra! Men någonstans så fick jag för mig att det skulle vara grönt att trappa upp min dosering nu efteråt och eftersom jag kände av the famous baby blues och inte ville att den skulle eskalera så började jag ta min vanliga dos igen.

Det var tydligen ett big no-no! Att äta min medicin under amningsperioden är visst inte alls bra för liten och ful! Så nu måste jag nog välja, äta medicin och säkert veta att jag är psykiskt stabil eller sluta amma... och jag tror fan inte att jag har hjärta att ta ifrån Jabba the Snutt hennes precious boobies...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mela - 30 januari 2010 00:11

Tack Tina och Eric för den godaste middag jag har ätit på länge! Hoppas kunna bjuda tillbaka på något åtminstone hälften så gott någon dag! Och vilken dag som helst så kan jag byta Chloe mot Blixten ;)   Nu sitter jag och väntar på att liten oc...

Av Mela - 28 januari 2010 18:58

Fastän dagen började jättecrappy med säng- och sovproblem, arg bebis och ledsen mamma så vände allt! Fick några riktigt bra besked, ett städat hem (tack mormor, du är bäst!) och en välbehövd sovstund på eftermiddagen! Fick veta nyss att det är helt...

Av Mela - 24 januari 2010 22:02

Imorgon har jag och Chloe en spännande dag framför oss. Först lite tråkiga telefonsamtal, jag har seriös telefonskräck så det lär ju bli lajbans. Sen ska vi ut och fara, ända bort till Sundbyberg och min doktor! SEN är vi bjuda på övernattningsparty ...

Av Mela - 18 januari 2010 21:33

Hur ska detta gå?!?! I morgon går J tillbaka till jobbet och jag och Empress Chloe lämnas till att vara en duo, Knatte och Fnatte utan Tjatte, två musketörer, Lucky Luke och Jolly Jumper men ingen Ratata, de tre tenorerna efter Pavarottis död osv osv...

Av Mela - 16 januari 2010 01:19

När man ska få små apor så måste ju vissa saker inhandlas. Och det har ju vi förstås gjort. Ni vet, barnvagn och spjälsäng och babysitter och flaskor och kläder och skötbord och sånt. Någonstans gick någonting fel. Ozzy tror att vagnen är hennes, Igg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards