Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Mer tjat om Bruce

Av Mela - 6 maj 2009 20:24

Då har man biljetter till Bruce! Fixade så fint i morse med lite hjälp från J! Fick ett mess från min kära fader om att jag skulle avskrivas från arvet om jag inte gav honom en av mina biljetter. Vilket inte stör mig så mycket, om nu inte pappa väldigt effektivt har lyckats gömma en rikedom från mig. Jag tvivlar. Men han tog till och med fram det tunga artillriet "du har ju fått namn efter en låt av Bruce", vilket jag inte ens vet om det stämmer. Och avslutade messet med "snyft". Det här är stort för att vara min far... Gav honom tipset att hota J och ta hans biljett... mohahaha...


Kommer bli en rätt stressig tid där, först Sweden rock och pang på med Bruce! Samma dag vi kommer hem liksom... och jag är ju inte någon ungdom längre, kan bli jobbigt!

Speciellt med tanke på att jag kan somna när, var och hur som helst. Har redan lyckats somna på 3 konserter... Slayer, Black Sabbath och Rammstein. 4 st och jag kommer in i Guinness rekordbok? Någon som har koll? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mela - 30 januari 2010 00:11

Tack Tina och Eric för den godaste middag jag har ätit på länge! Hoppas kunna bjuda tillbaka på något åtminstone hälften så gott någon dag! Och vilken dag som helst så kan jag byta Chloe mot Blixten ;)   Nu sitter jag och väntar på att liten oc...

Av Mela - 28 januari 2010 18:58

Fastän dagen började jättecrappy med säng- och sovproblem, arg bebis och ledsen mamma så vände allt! Fick några riktigt bra besked, ett städat hem (tack mormor, du är bäst!) och en välbehövd sovstund på eftermiddagen! Fick veta nyss att det är helt...

Av Mela - 26 januari 2010 23:20

Träffade min snälla doktor igår för att diskutera min medicinering. Under graviditeten drog vi ned min dos anti-depressiva till en fjärdedel på grund av de eventuella biverkningar bebisen skulle kunna få. Nu påverkades ju inte Chloe någonting alls av...

Av Mela - 24 januari 2010 22:02

Imorgon har jag och Chloe en spännande dag framför oss. Först lite tråkiga telefonsamtal, jag har seriös telefonskräck så det lär ju bli lajbans. Sen ska vi ut och fara, ända bort till Sundbyberg och min doktor! SEN är vi bjuda på övernattningsparty ...

Av Mela - 18 januari 2010 21:33

Hur ska detta gå?!?! I morgon går J tillbaka till jobbet och jag och Empress Chloe lämnas till att vara en duo, Knatte och Fnatte utan Tjatte, två musketörer, Lucky Luke och Jolly Jumper men ingen Ratata, de tre tenorerna efter Pavarottis död osv osv...

Ovido - Quiz & Flashcards